Do 15. ročníku soutěže Chutná hezky. Jihočesky se přihlásilo 48 regionálních výrobců potravin a bylo hodnoceno 144 výrobků.
Nejpočetnější zastoupení „soutěžících“ měly kategorie masných (29) a pekařských (23) výrobků.
Více než stoprocentní nárůst vykázala kategorie Pivo (z malých pivovarů), kde se o známku CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY utkalo 17 produktů.
Osvěžením soutěže bylo 13 nových přihlašovatelů. V pestré paletě regionálních potravin nechyběly premiérové zajímavosti - třeba višňové víno ze lhenických višní nebo bílé víno vyrobené z hroznů sklizených na Třeboňsku.
Vedle klasických (jiho)českých kynutých knedlíků, tlačenek, koblih a koláčků se snažily prosadit trendové potraviny - například bezlepkový chléb, série „jedlých“ výhonků zeleniny pod názvem Microgreens, ručně vyrobené pralinky nebo Farmářský dršťkový salát na kyselo.
Neztrácejme sebevědomí a patriotismus pod mocným tlakem konkurence. Neváhejme využít silný marketingový potenciál známky kvality a regionálního původu, daný neopakovatelností přírodních podmínek a tradicí produkce ceněných zemědělských produktů v Jihočeském kraji.
15. ročník soutěže Chutná hezky. Jihočesky
Vyhlášení výsledků 13. ročníku soutěže CHUTNÁ HEZKY. JIHOČESKY
13. ročník soutěže Chutná hezky. Jihočesky
Chutná hezky. Jihočesky 2018
Příjem přihlášek do 12.ročníku soutěže Chutná hezky. Jihočesky
Slavnostní vyhlášení 11. ročníku Chutná hezky. Jihočesky
Hodnocení 11. ročníku soutěže Chutná hezky. Jihočesky.